28 Eylül 2009 Pazartesi

Tanrı

Tanrı,

Ha varsın ha yoksun umrumda değilsin,
Dilediğini dilemişsin beni böyle dilemişsin,

Kimi der zamandan mekandan münezzeh,
Kimi de heryerde orada burada der durur,

Kimi sana yaranmak için cübbesini giyer,
Kimi yaranmak için sana şarkılar söyler,

Hem her şeyi yaratansın,kötülüğü şeytana yıkansın,
İyi bir şey oldumu hep kendinden sayansın,

Cennetini yalakana vereceksen al senin olsun
Ben yalakan değilim azabın benim olsun.

Sonsuz merhamet deyip artislik yapma,
Ben daha merhametliyim düşmanımı ateşe atmam,

Binlerce yıl önceden adam seçmişsin diyorlar,
Sen söyle tuğlası tezek olan evde sen yatar mısın?

Ben,Muhammed,İsa,Musa değilim,
Ben bana söylediğine bakarım,

Adam seçip müridi yapacaksan,
Ben mürid olmam beni de seçecektin,

Eğer gerçek sensen seninle sorunum yok,
Senin adına gerçeği yamultanın sonu yok,

Okurum yaşam denen kitabı,onu yazan kim?
Güneş, ay ve denizdir senin kelimelerin,

Ben hurafelerde aramam senin işlerini,
Gören göz saklayamaz söylediklerini,

Almışlar yanlarına elleriyle yazdıklarını,
Senden diyorlar bize söyle nerede verdin?

Ha varsın ha yoksun umrumda değilsin,
Dilediğini dilemişsin beni böyle dilemişsin,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder